Pages

Kem Kemahiran 2012 ♥


*Jawab salam dekat atas tu dulu

Heyya xD Sihat ? Tak ? Alooo ciann . P makan ubat naa sebab sekarang ni memang musim demam .
Okayy nak story pasal kem yang aku join minggu lepas . KEM KEMAHIRAN untuk lencana tertinggi pengakap . Siapa pengakap dia tahu lah ;)
Kem ni start dari 7 November sampai lah 10 November 2012 :) Pukul 3 petang kitaorang sampai templer . Abang bella hantar . Thanks yaa :D Sampai sampai je kena kemas barang , sapu sampah and kena cari buluh . Minimum seorang 10 batang buluh . MINIMUM 10 SEORANG ! :O
Tak mati aku nak kena buat semua tu . Nasib ada addin dengan wahyudi yang banyak tolong aku . Dorang yang tolong tebang , tolong tarik . Aku tolong tarik mana yang ringan je sebab yang berat aku tak larat nak angkat T.T Hehehe .

K skip that . Part malam pulak kitaorang ada sesi suai kenal semua tu . Just see at the pic :)

Haaa hamik kau dengan lampu yang hidup segan mati tak mahu je xD
Tengok tu . Muka acah bahagia je :D

After makan and suai kenal semua tu , kitaorang ada aktiviti lain pulak . Kitaorang kena buat model Projek Perintis.


Keesokkan harinya kitaorang kena buat Menara Tinjau guna buluh buluh yang diambil semalam . Time ni sumpah penat . Dengan panas teriknya lagi .

Wahyudi . Me . Addin 
Apa yang penting ? KERJASAMA !
Yeahh kami COMEL ;)

Lepas buat semua ni sumpah rasa give up :( Rasa nak balik pun ada . Penat dia ya rabbi -.-'

Ekceli aku pun dah tak ingat susun atur gambar ni and cerita dia . Korang just tengok gambar jela ;)

Backwood cooking xD
Love this . Rasa macam bahagia je kitaorang semua 
Masa kelas pemetaan .
Penganggaran ketinggian tiang .
Penganggaran kelebaran sungai .
Penganggaran kelajuan arus sungai :)
Bukit Takun Camp Craft ;)
Masa majlis penutup :(

Scout 40 Gombak :D
Patrol Bukit Takun

Here we are ;)

Finally . Letih upload gambar gambar ni semua . Banyak lagi gambar yang tak di upload nya . Hahaha . Sumpah enjoy kem ni . Macam macam benda yang aku belajar . Terima kasih kalian :')

Assalamualaikum xD






Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):