Pages

I'm not strong enough


*Jawab salam atas tu dulu*
 
Sihat ? Alhamdulillah :) Me ? Sihat for sure ;) Cuti still have another 2 days . Oh noooooooo ! Hari ahad petang dah nak kena balik asrama dah :( Cuti ni hampir 85% spent time dengan kawan je . Swimming , hiking , hang out . Habis kan duit mak ayah aku -_-' Naik je sekolah ni , SEMESTER 2 ! :O Pelajaran mesti semakin susah T_T Result semester 1 pun akan keluar . Wish me luck :')
 
Back to single life *sigh* -_- Jodoh tak ada dengan dia . Tak sempat nak sampai 3 bulan , dah break .

Dear hafiz , still remember me ? Yeahh i'm your stupid ex girlfriend :'( I'm sorry sebab tulis pasal awak . Sejujurnya yang saya masih sayangkan awak dan masih mengharapkan awak . Tapi ... Saya tahu itu mustahil untuk jadi :/ Saya tak tahu bila kita nak jadi kawan macam dulu . Kawan masa kita belum couple dulu :') I don't know why almost every night i'm crying because thinking of you . Rindu kenangan kita naik nuang sama sama , keluar jalan jalan , lepak dekat botani , text , im , otp , rindu nak dengar awak nyanyi dan rindu segalanya ! :( Tapi sekarang , kita cuma poke je . Poke pun dah tak macam dulu . Entah lah , kadang kadang saya malu sebab masih sayang kan orang yang dah lupakan saya . Takpe lah , mungkin awak lebih selesa kita macam ni je . Saya redha :')

Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):