Pages

Love for the first sight ;)


*Jawab salam atas tu dulu :)*

Sihat ? Alhamdulillah good :) Yang tak sihat tu pergi makan ubat ye . How's life ? Hope better than before  :)
2013 has come to the end and 2014 will come soon .
You know what , next year i'm gonna be a SENIOR ! :3 In Shaa Allah i'll be a good senior for my new junior ;) Lol
Naik je cuti sekolah ni dah masuk semester 3 . Rasa macam sekejap je masa berlalu . Ekceli ada benda aku nak story ni . Guess what ?
I'm taken by KAMARUL HAKIMIE BIN KAMARULZAMAN ( 11Oct13 )
Alhamdulillah :) I'm happy with him
Nak tahu macam mana kteorang kenal ? K cenni , first kenal masa tu dalam dewan .
4 Oct 13 masa tu hari jumaat kena susun meja untuk final exam semester 2 . Masa aku tengah duduk dekat tempat duduk aku , tiba tiba perasan ada sorang mamat ni pandang pandang dari depan dewan . Mula mula sorang je yang pandang , last last satu group dia pandang . Ada la dalam 7/8 orang . K malu gila masa tu >_< Masa hari ahad , kimie follow dekat twitter . Then kteorang main intro and some chit chat , masa tu pulak aku dah mengantuk sangat . Yela esoknya nak exam lagi . So aku ambik keputusan nak tidur .
Then sepanjang masa exam tu seminggu dekat dewan , setiap 5 minit kimie akan pandang belakang then senyum senyum . Melting sebenarnya tapi ajet ajet macam malu la :D Tak sampai seminggu kenal , jumaat tu jugak kteorang couple . Sebab dua dua dah suka sama suka . Happy sangat dengan dia . Bersyukur sebab jumpa lelaki sebaik dia . Dalam masa dua bulan aku dah jumpa and keluar dengan family dia . Dia pun siap ikut aku balik kampung lagi . Ibu pun suka sangat dekat dia :) Cuma apa yang aku harapkan kali ni hubungan ni kekal . Aku taknak jadi macam sebelum sebelum ni . Semua putus dekat tengah jalan *sigh* In Shaa Allah kalau ada jodoh kami berdua . Last but not least , iloveyousomuch kamarul hakimie ! :*

Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):