Pages

dugaan = ='


Hello :D

Ya ALLAH cepat la kan masa tu .
Lapar gila dah ni = = '

Awak tadi kan sebelum nak pegi amik exam kan . Saya keluar dari surau nk pegi kantin tau * bukan nak makan ea * .
Lepas tu tiba tiba terjumpa dengan SUPERHERO sy ! 
Perghh cair cair ! * Farra ! pliss tahan nafsu tu sikit  *
Okay dahh ! Time tu dia dengan BALANG , AMMAR and sapa lgi ntah .
Tiba tiba balang ckp " Ouhh bob . Ni ke awek kau "
Time tu aku ngan AFIRA lalu sebelah dorg .
Aku ngan bob dah tersenyum mcm KAMBING dah :)

K masa pukul 1 lebih tu kitaorang kena pegi jawab exam dekat kantin .
Tengah khusyuk khusyuk jawab , tiba tiba dia datang .
perghh ! gila semangat lha kan :)
* aku gedik ?! so ? kau sakit ke kalau aku gedik ? xkan :) *

AZIM : weyh k0rg ade no aqilah x ?
FIDOT : aqilah mne ?
AZIM : aqilah rahimah ? * sambil senyum kerek dekat aku :D *
SAUFI : hah ! kau suka aqilah tu ke ?
AZIM : kau gila , asal aku mnx no je ckp suka .
FIDOT : bob jgn , ade org marah nnti
AKU : mmg tgh marah pun * tapi aku berani ckp dalam hati je lha ;) *
AZIM : ehh xpe lha . nnti kwn baik die marah * pndg aku smbl senyum kerek lgi :D ! *

ok ! sumpah aku malu GILABABI tadi .
smpai fidot ckp muka aku merah ><

awak ! kalau dh tau sy jeles jgn lha buat sy mcm tu lagi . bole kan ?! :)
btw ilefchuu AZIM <3 <3 !

Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):