Pages

ribut taufan @2bestari :D


Heyy guys :)

Best betul bulan puasa tahun ni . Sebab ? Tak banyak belajar :D *seronok untuk pelajar malas macam aku :3*
Hari ni belajar 4 subjek je . Tu bukan aku focus mana pun .
Tadi dalam kelas aku duduk sebelah fidot a.k.a firdaus shah si capang *k gurau* ;)
Duduk sebelah mamat ni kalau tak gaduh memang tak sah .
Padan muka kau ! Lain kali cari pasal dengan aku lagi .
Kau tak habis habis cakap " Kau tengok fara . Hari ni hari kau . Lusa hari aku pulak "
Ya ya ya ya ~~ Waa tunggu lu bro :D

Tadi kelas aku kena ribut .
Ribut buatan manusia . Manusia manusianya ialah shahira , aqilah , afira , wan , izzuddin , izzati , fidot and me xD



Comel kan hasil kerja kami bersama ? :3

Kboii xD

Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):