Pages

Aqil aqil aqil :D


Heyyaa :D

Everybody sihat ? *ecehh everybody konon . Puiihhh !*
Alhamdulillah kalau sihat :)
Yang tak sihat , mohon makan ubat sekarang ! *buat muka garang* :3

Okay stop membebel and take a look at this 


ZOOM UNTUK TUMBESARAN YANG LEBIH SIHAT :)

Sweet tak sweet tak sweet tak ? :D
Owner blog atas tu nama dia Aqil Daniel bin Amat .


Handsome kan ? K tau dah :D
*Aqil dah kembang bontot dah baca ni* :p
Boyfriend ? Yes . Kawan lelaki :D 
Bagi aku dia kawan baik and abang aku sebab dia lagi tua beberapa bulan dari aku xD
Sorry aqil ;)

Aqil ni baik . Suka teman aku online sampai pagi . Suka membebel dengan dia . Suka cerita dengan dia . Dia pandai buat lawak . Suka buat aku tergelak tapi dia suka panggil aku pendek  T.T HAHAHAHA okay kenyataan aku memang pendek . Yang paling penting aku suka kawan dengan dia :) Btw sorry aqil kalau saya ada buat salah or apa apa dekat awak ;) Hope kita dapat kawan dengan lebih rapat lagi :)

Okayyy bye assalamualaikum :D




Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):