Pages

Fake smile :/


Tomok - Aku Datang

Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jariku

Aku datang dengan rindu .
Aku datang denga pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
 Ke manakah harusku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Kemana lagi harus ku tuju
Oooohhhhhh

Ke manakah perginya kasih kita
Ke manakah hilangnya erti setia
Berlari ku mengejar
Namun cahayanya makin pudar

Ke manakah harusku bawa cinta
 Ke manakah harusku cari syurga
Andai bukan kepadamu
Kemana lagi harus ku tuju

Aku datang kepadamu
Kepadamu

Heyy guys :)
Pernah dengar lagu ni ? Yes lagu cerita ISTANBUL AKU DATANG .
I don't know why aku boleh nangis bila dengar lagu ni .
Setiap kali aku dengar lagu ni , aku akan ingat dekat azim :(
Yeahh the only one ex yang aku masih ingat sampai sekarang *paham paham sendiri lah apa maksud aku*

I miss all the memories with him . Repeat ALL MEMORIES !  Never mind . Hidup kena diteruskan :') Semoga dia bahagia dengan pilihan hati dia :) *fake smile*

Tak kan baca je , LIKE la sekali ;) Xoxo ILOVEYOU :*

0 Orang mendengar :):